Hur gick resten av dagen igår? Var ju hos en läkare som gav mig ganska dystert besked med att deras psykologer har en väntetid på 6veckor.. Och han var osäker på om det skulle hjälpa mig eftersom det endast är 5-6 ggr man träffar dem MEN att han ändå skulle skicka iväg en remiss.. 
Trots detta blev ändå samtalet väldigt bra i slutändan. Jag fick tips att kontakta AA och höra med dom om de hade några tips på hur man kommer i kontakt med någon slags självhjälpagrupp med "köpberoende".. Jag ringde dit och pratatde med enherre som faktiskt rekomenderade mig att ringa till Spelberoendes förbund. Sagt och gjort, ringde dit och pratatde med en trevlig man som skrev upp mig på en tid u på måndag. Jag ska dit kl 12-13 och sedan om jag "passar" in i deras mönster så ska jag få gå på gruppträffar varje onsdag. 
 
Nu ska jag iväg och träna lite och efter det har jag ett möte med kommunens skuld- och budgetrådgivare kl 13.
Sedan ska krut läggas på att ta hand om barnen ikväll på bästa sätt. 
Imorgon ska jag prova att gå tillbaka till jobbet. Over and out.
Ser ljuset i tunneln.. Lite iallfall.. 

Kommentera

Publiceras ej